22 Şubat 2015 Pazar

Marketglory başlangıç fight work arena Online Ticaret Oyunu

MARKETGLORY SİZE İNTERNET ÜZERİNDEN BİR TİCARET DENEYİMİ SAĞLAR. GERÇEKTEN PARA KAZANABİLİRSİNİZ, ÜRETİM YAPABİLİRSİNİZ, SAVAŞLARA KATILABİLİRSİNİZ VE DAHA BİR SÜRÜ ÖZELLİK MEVCUT. HEM DE HİÇ PARA YATIRMADAN. KAYIT LİNKİ AŞAĞIDA BUYRUN BAŞLAYALIM.

http://www.marketglory.com/strategygame/elvian91

 Oyunun ilk başları gerçekten çok kolay. Tek yapmanız gereken çalışmak (work), ardından kavga (fight). 24 saatte 1 kere çalışabiliriz ana para kaynağımız budur. Her gün 10 kere kavga edebiliriz gece 12de sıfırlanır.
 Oyunda 5bine yakın Türk oyuncu var ve ülkemize daha fazla vatandaş gerekli. Gittikçe büyüyen bir ülkeyiz.


 Oyunun geri kalan kısmını farklı başlıklarda inceleyeceğiz. Herkes hangi konu hakkında rahatça bilgi bulabilmek isterse rahatça bulsun diye.

 Para kazanılabilecek fight work şirket açmak üretim yapmak arenaya girmek savaşmak referal sahibi olmak gibi seçenekler mevcut.

 Başlangıçta yapmanız gereken fight ve work demiştim. Ondan sonraki arenadır.

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi kredi verenlerle ilgili geçmiş tecrübelerimden gerçekten şüphelendi, o kadar az şey biliyor muydunuz? Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşım için çok yardımcı oldu ve bugün, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gurur sahibi olan bu kredi şirketi sayesinde bana geri gülümsediler. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya herhangi bir finansal sıkıntıda gerçekten borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil